Instagram
fredag 10 mars 2017

Naken sanning och naken mage

Känner mig lite generös denna fredag och bjussar därför på en magbild i stöket. Den där bulan har ju verkligen ploppat ut på sistone, och jag märker liksom inte att den växer förrän omgivningen börjar reagera och då ser jag ju att jo.. den har ju blivit lite stor den där magen. 
(Idag gick vi in i vecka 18 för den som håller räkningen)
 Har tittat en hel del på inspirerande klädbilder på instagram där vackra kvinnor visar upp sina bulor i så fina miljöer och så.. jag vill göra samma sak, alltid ha en polerad bild att visa upp liksom. 
Men just idag hade det ju inneburit att jag hade behövt både byta om från "arbetskläderna" och städa upp stöket från hallgolvet (det är verktyg som ligger där, de fraktas från och till stugan ganska ofta och därför ligger de alltid nära dörren..). 
Att städa och så rimmar inte så bra med att det är fredag kväll.. och att jag inte riktigt orkar. 
Ni får se verkligheten istället. Så kanske jag kan lyckas med några sånna där fina bilder en dag när energin är högre och jag orkar byta om haha :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins