Instagram
måndag 29 februari 2016

Snart flyger jag iväg

om en liten stund promenerar jag bort till busstationen och hoppar på en flygbuss, jag ska nämligen till huvudstaden på utbildning i samband med jobbet. 
Jag är inte jättebra på det där med att resa, och inte alls på att resa själv. 
Det kommer nog gå bra ändå, det gör det ju alltid, men min resfeber går liksom inte att dämpa, och den försvinner nog inte helt förrän jag checkat in på hotellet. 
Men utöver resfeber så är jag väldigt pepp. Ska bli en väldigt intressant kurs (om barn med blindhet i förskolan), och det är ju aldrig fel med hotellfrukost. 
Nu får jag göra mig i ordning. Jag kanske uppdaterar lite på instagram, eller snapchat (har inte jättekoll på det men tänkte testa lite, kan vara ett bra komplement till instagram. Heter alladagarskaos på båda ställena iaf). 

Vi hörs från Stockholm om ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins