Instagram
lördag 9 maj 2015

Med utsikt över hela malmö

Igår direkt efter jobbet mötte jag upp Georgia då vi skulle fira hennes födelsedag med en bit mat och dricka inne i stan. Vi drog till Fridays först och mötte upp resten av sällskapet och där åt vi gott och avslutade måltiden med lite godsaker. 
 Georgia som snart dessutom ska gifta sig i Grekland har nog mest bröllop på hjärnan just nu, vilket passar mig hur bra som helst. Det är ju så himla roligt att prata bröllop! Jag visade henne häromdagen att jag har en hel pinterestmapp med bröllopsgrejer (den heter The Wedding och är den av mina mappar som har flest följare) trots att jag aldrig planerat ett eget bröllop. Jag är bara entusiast helt enkelt, tänk att få jobba med att planera bröllop! Det hade jag verkligen kunnat tänka mig göra, jag vore nog toppen på det. 
 Efter måltiden promenerade vi bort till Malmö Live för att se den nya skybaren som erbjuds där. Och ja, utsikten var inte fy skam och att kunna sitta där och se hur solen försvann bakom horisonten var riktigt trevligt. 
 Nästa gång jag kommer hit ska jag äta. Jag kikade på menyn till restaurangen och det såg riktigt gott och prisvärt ut. 

1 kommentar:

  1. Den utsikten var inte helt fel!
    Måste testa det stället någon gång när jag är i Malmö :)

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins