Instagram
torsdag 14 maj 2015

Matkoma, whiskeysug och dubbla fredagar

Idag är ännu en av vårens härligt röda dagar. Älskar att få vara ledig mitt i veckan! Både jag och skejtaren jobbar imorgon igen, men det innebär ju bara att det känns som att vi fick fredag två gånger på en vecka. 

Denna dagen spenderades först med att tvätta och titta på Mad Men på netflix. Jag har snöat in mig på den serien och får plötslig lust att dricka whiskey, röka cigarretter och klä mig i tighta, knälånga fodral, perfekt format hår och röda läppar. 

Jag skippade dock majoriteten av mina skumma Mad Men cravings och körde bara med röda läppar när vi stack bort till Sanna för lite mitt i veckan grill.
Den coola katten Wilma var med, och på hugget. Dansade runt, klädde av sig, jagade kajor och tvingade en mamma med träningsvärk att springa rundor i parken. 
 Vi grillade hamburgare, halloumi, korv och sparris.. så man kan ju påstå att vi blev rätt mätta allihop.. Men jösses så skönt det är att ligga i solen under ett stort blommande päronträd och bara njuta. Njuta av att det från och med nu bara blir bättre och varmare för var dag som går. 
 Så det blir fler av dessa grilldagar mitt i veckan, speciellt när vi flyttat och då nästan bor grannar med Sanna och hennes Wilma. 

och för er som hänger med på nedräkningen.
15 dagar kvar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins