Instagram
söndag 4 januari 2015

Färgprakt, matos och balans

Inatt sov jag som en kratta. Till och med i drömmen berättade jag för någon att jag hade ont i kroppen och behövde knäckas lite. Därför kändes det som en bra dag att ta tag i det här med nyårslöftet och träning.
Trevligt nog hade jag lite nya träningskläder också. Som linnet ni ser ovan, från Nike. Älskar när det blir mycket färg, och när sportbehån får synas då de ofta är väldigt fina. 
När jag kom fram till Bodybalance passet på nodic wellness märkte jag en lite.. ja kanske udda sak, jag luktar matos från när jag stekte pannkakor tidigare idag. 
Massor med matos, det är allt jag kan känna i näsan. 
Kändes tryggt att vara på ett ställe där alla nog ändå luktar svett.. Det var nog ingen som märkte av min doft :) 

Nåväl, nu är jag sådär härligt varm och skön i kroppen (och luktar som vanligt igen) och ska avrunda söndagskvällen med lammfärsköttbullar i tomatsås med pasta. 
Och fortsätta njuta av den här känslan i kroppen som bara kan infinna sig efter ett träningspass. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins