Instagram
torsdag 10 maj 2018

En inblick i ett ögonblick

Just nu är klockan 09.47, jag har två procent batteri kvar på datorn och sitter ute i solen med en väldigt sömnig Alvar i vagnen bredvid mig. 
 Man kan undra varför han är så trött men jag ändå relativt pigg med tanke på att vi sovit ungefär lika länge inatt och idag.. inte mycket alls faktiskt. Vi somnar sent och vaknar tidigt när vi sover i stugan, än sålänge i alla fall, det är bara tredje natten vi provar. Det kan ju bli bättre så småningom.
Men det fina är att jag redan sitter i bikiniöverdel och shorts, fryser inte det minsta eftersom vinden är varm och det känns redan nu att denna dagen kommer bli en riktigt fin dag, en med tropisk sommarkänsla. 
Bredvid mig har jag inte kaffet som brukar få hänga med ut i solen, mest på grund av att jag faktiskt varit vaken sen fem och redan druckit två koppar. Så en rejäl flaska vatten kändes mer rimlig i nuläget. 
Nu är klockan 09.51. Alvar har somnat i vagnen bredvid mig och jag har en procent batteri kvar på datorn. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins