Instagram
lördag 19 maj 2018

Att få en tidig start

Det händer inte så ofta, men denna morgon satte jag faktiskt klockan på 7.30 fast det är lördag och jag hade kunnat sova tills Alvar vaknade (vilket jag gissar på är runt nio eftersom han var svår att lägga igår..). Faktum är att jag har deadline på mitt skolarbete imorgon, och jag har så svårt att lyckas skriva på dagen. Antingen har jag en liten lucka när Alvar sover, eller så har jag andra planer, eller som igår så var mitt huvud bara inte med på banan efter att jag jobbat hela veckan. 
Men nu, när resten av hushållet sover så är huvudet med och jag känner ju faktiskt inspiration till att göra det klart! Så ett skolarbete samt att redigera de sista bilderna från ett bröllop jag fotade häromveckan (som också hamnat lite på efterkälken på grund av skolan..) så är jag helt klar med mina "måsten" för tillfället. 
Det kommer bli så skönt! 
 Så just det här med morgonstund har guld i mun är nog ganska vettigt faktiskt (om det är denna sortens guld den syftar till 🤔), i alla fall för min del. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins