Instagram
torsdag 1 februari 2018

Skoldagarna två

 Nu är det två dagar där jag är i skolan, väldigt annorlunda än den vanliga vardagen alltså. Ganska trevligt är det också med omväxlingen, och Skejtaren är väldigt nöjd med att få vara hemma med den här filuren :)

och i skolan har vi börjat prata om examensarbete, och jösses så längesen det var man gjorde ett sådant.. Det ska inte alls vara så stort egentligen och det är ju nog inga bekymmer när man tänker på att mitt examensarbete när jag tog min Bachelor var ju på mer än fyrtio sidor vilket nu känns helt enormt. Det är tur att det är roliga grejer vi ska skriva om (ni vet systematiskt kvalitetsarbete och sånt härligt haha)
Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och bli klar med skoldag nummer två.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins