Instagram
måndag 22 januari 2018

Hunny Bunny på väggen

För ganska länge sen fick jag ett ryck och beställde tryck som jag knåpat ihop själv, och sen dess har ett av dem bara stått på golvet i väntan på att jag skulle bli redo att få upp det på väggen. Det känns ofta som lite tuffa beslut det där med att hänga tavlor, speciellt en så stor.. 
Men igår var dagen då den och några fler fick komma på plats, och den största hamnade då ovanför sängen. 
 Jag har sett en liknande tavla på Pinterest och den kändes enkel nog att återskapa. Att jag fastnade för just denna meningen är att jag brukar kalla folk för Hunny Bunny (och tycker att Pulp Fiction är en riktigt bra film) så då blev citatet väldigt personligt. 
 och under tavlan ligger en Hunny Bunny och är nyvaken och lycklig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins