Instagram
söndag 10 december 2017

Lite väl tidigt adventsmys

Märkligt detta. Jag gick motvilligt upp vid sjutiden då unge herr Alvar tänkte att det var hög tid att vakna då, men nu när han har somnat om sitter jag här och har det dömysigt. 
Tända adventsljus (som får brinna i kapp då jag inte tände något förra veckan), varmt kaffe och nyhetsmorgon där de pratar om nobelmiddagen som tydligen går av stapeln ikväll. 
Kanske att man borde ställa till med finmiddag ikväll, dagen till ära. 
Eller inte haha, får se vad vi orkar med :)
Jag drog fram adventsljusstaken precis som den såg ut förra året, och kommer eventuellt förändra den lite för variationens skull. Dock inte just nu. Det är inte ens ljust ute så då kan jag ligga med täcket i soffan och mysa ett bra tag till. 
Söndag och allt. 
Ändå en bra start på dagen, om än något tidig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins