Instagram
tisdag 5 december 2017

Förlossningsberättelsen på Youtube

Jag har ju redan skrivit förlossningsberättelsen i två blogginlägg, Del 1 här, och Del 2 här, men nu finns den även på youtube :) Anledningen är egentligen att både jag och skejtaren hade filmat lite här och var under värkarbetet på födelsedagen och det känns kul att kunna klippa ihop allt och se tillbaka på det senare. 
Det är så blandat egentligen, för även om det känns lite märkligt att filma sig själv så är det jättekul att jag nu kan gå tillbaka och se hur min mage såg ut i vecka 17 till exempel, och jag tänker mig att Alvar kanske kan uppskatta det sen också. 
Sen fick ju även Alvar va med i bild, för det känns ju rimligt när jag visat upp magen i en massa filmer att jag även visar upp vad som kom ut ur den :)

Så ni får gärna gå in på kanalen och klicka tummen upp, och prenumerera på inläggen då jag tänkte försöka bli lite bättre på det där med youtube nu och det underlättar om där är någon som tittar och stöttar haha :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins