Instagram
måndag 13 november 2017

Jag testar poppad ost via Buzzador

Jag har via Buzzador fått testa ett nytt tilltugg, nämligen ost! Jag har länge kunnat äta bara ost som ett tilltugg, det är liksom något av det bästa jag vet. Men nu har alltså Castello gjort ett snack som är torkad ost och det är guld!
Castello Popped cheese är ju som att äta en väldigt god lagrad ost, men mer knaprigt och man slipper bli flottig om fingrarna (inte för att de är lightvarianter eller något, de har kvar sitt fett, men det sprider sig inte av någon anledning). 

Jag fick hem fem små påsar, och de gick åt rätt snabbt. Castello rekommenderar dem som ett eftermiddagssnack, som tilltugg till drinken eller att ha i en sallad. 
Jag testa dem framför allt till rödvin, precis som jag helst njuter av lagrad ost, och då passade de alldeles ypperligt. Jag kan också tänka mig prova ha dem på en sallad, tror faktiskt det hade varit riktigt gott! Då måste jag dock köpa nytt för allt vi fick hemskickat är som sagt uppätet :)
Alvar tyckte också de såg smaskiga ut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins