Instagram
fredag 13 oktober 2017

Tre brutna kulörer och gratis bilkaffe

Vi har haft en sån där dag som följs av en natt där denna morsan fått sova ut ordentligt. Det innebär fem timmar i ett svep, sen en timmes vakenpaus och sen tre timmar till med nästan helt sammanhängande sömn. Helt galet egentligen hur man anpassar sig till de nya sovrutinerna.. 
I alla fall så har vi haft en väldigt skön dag. När skejtaren kom hem tog vi oss ut för att handla lite målarfärg som behövs till ett projekt jag kom på att jag ville göra i Alvars rum. 
Det kräver tre brutna kulörer och en okänd mängd färg.. Kvinnan som hjälpte mig blanda färgen på Bauhaus frågade hur många kvadrat jag skulle måla..
Mitt svar: 
Jag vet inte.. typ en halv del av en och en halv vägg fast ändå inte och nästan på frihand. 
Väldigt tydligt eller hur? 
Bilderna är från mina instastories, det blev liksom inte så mycket fotande inne på bauhaus annars.. inte så sjukt spännande. Eller på Skoda, där vi åkte förbi för att laga en lampa på bilen.. och jag gillar ställen med gratis kaffe. 

Men ja, ett projekt på gång med tre kulörer och motiv på frihand. 
Det lär bli spännande att se hur jag lyckas med det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins