Instagram
måndag 11 september 2017

En instawalk i parken

Det blev ju en rätt fin dag igår, efter allt regnande. Kanske kände jag också att dagen var extra trevlig med tanke på hur mycket jag sovit haha, det gör ju ganska mycket för humöret :) 

Alvar och jag tog oss ut till Pildammsparken där @igersmalmoe hade en Instawalk, vilket jag kände var så himla praktiskt då parken ligger fem minuter hemifrån och det är välbehövligt för min hyfsat nyförlösta kropp att komma ut och röra på sig i lagom mängd. 
Jag hade lite svårt att hitta fotoinspirationen faktiskt. Dels för att det är en park där jag ofta befinner mig, kunde liksom inte hitta rätt känsla, dessutom är jag inte så mycket av en naturfotograf direkt.. Men men, man kan ju inte räkna med att alltid vara full med inspiration, jag var nog mest nöjd med att komma iväg en sväng i solen. 
Efter ett par timmar knatade jag hemåt igen och vilade kroppen (magen och ryggen behöver verkligen byggas upp på nytt nu efter graviditeten känner jag..) medan jag fortsatte med mitt heltidsarbete; mata bebis, trösta bebis, roa bebis och gosa. 
Vilket är precis vad jag ska fortsätta med nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins