Instagram
fredag 4 augusti 2017

Preggoflytt AB

idag har vi tröttat ut oss rejält! Skejtaren och jag hjälpte Malin som skulle flytta ifrån Malmö, och av lite olika anledningar så var vi inte särskilt många som var flytthjälp. Faktisk var vi en skejtare, en Malin, ett preggo och två barn (som ibland hjälpte och ibland liksom "hjälpte"..). Så Skejtaren och Malin har jobbat hårt idag haha, jag har också det fast på en helt annan nivå (en lampa här, en tavla där, sitta ned och vila, städa lite..). 
Vill man så kan man helt enkelt. 
Det blev gjort i alla fall, och nu boar Malin in sig i en vacker sekelskiftesvåning med högt i tak, strukaturer, breda fönsterkarmar och rum i fil. 
Den var så himla fin! 
Skejtaren och jag återvände till stugan och tog en välbehövlig tupplur, och efter dagens arbete kände jag att jag ändå inte kommer lämna stugan mer idag så nu sitter jag med rullar i håret för att förhoppningsvis få till lite lockar inför morgondagens bröllop! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins