Instagram
onsdag 2 augusti 2017

Månaden som förändrar mitt liv

Nu har det blivit augusti. Denna månaden ska jag föda barn. Jag minns så tydligt för en tid sen när jag såg på min gravid-app att det var mindre än 100 dagar kvar till bf. Nu är det 16 dagar kvar istället. Känslan av vad som komma skall tar över det mesta faktiskt. Det kan ju hända när som helst, så att ta sig ut och göra saker på egen hand görs med lite vemod och osäkerhet då jag inte är så pepp på att mitt vatten ska gå när jag står inne på hm och provar bh.. Man vet ju aldrig. 
 Något som hamnar lite i skymundan i allt detta och som jag själv glömmer lite då och då är att jag också faktiskt fyller år snart. Känner nog att födelsedagsfirandet kan skjutas upp tills Bebis är på utsidan av kroppen och jag kanske kan njuta på ett annat vis, ett lite mindre svettigt och flåsigt vis liksom. 
Men tänk att detta är månaden som jag ska föda barn. 
Skejtaren och jag blir föräldrar. 
Detta är månaden när livet förändras. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins