Instagram
onsdag 2 augusti 2017

Bildredigering i sommarregn

Nu börjar jag känna igen det där typiska sommarvädret som jag faktiskt kan uppskatta; fint på dagen och regn på kvällen. Det är ju ganska praktiskt, att kunna vara ute i solen (eller då skuggan..) ett tag och göra någon nytta (eller då vila, men utomhus) och kanske fixa lite ärenden, men sen spendera den regniga tiden åt att sitta ned, vila fogarna och till exempel redigera bilder från bröllopet vi fotade häromveckan. 
Lite roligt att skejtaren fångade mig på bild när jag fångar brudparet på bild. 
Jag försökte klä mig ganska bekvämt och anonymt. Kanske att jag hade sett mer ut som en riktig bröllopsgäst (och smält in lite) om jag hade haft lite mindre mage, men med utgångsläget jag hade så var den svarta klänningen och sneakers det allra bästa valet haha. 
 Det ser verkligen ut som att jag stoppat in en basketboll under klänningen haha. 
Men nä, nu ska jag redigera bilder som inte inkluderar mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins