Instagram
måndag 17 juli 2017

En förmiddag i kyrkan

Denna vecka startade faktiskt med ett besök i kyrkan. Inte det vanligaste stället att hänga på en måndag förmiddag kanske, men vi åkte dit för att träffa brudparet som vi ska fota på lördag. De skulle träffa prästen och gå igenom sånt som behövs gås igenom, och jag ville mest känna in stället, prova vilket objektiv som passade bäst och göra upp en liten plan för hur jag ska göra just i kyrkan. Tänker ju att jag gärna tar så fina bilder som möjligt men utan att vara i vägen liksom. Då känns det också skönt att ha en plan. 
Skejtaren är min fotokompanjon på lördag. Dels är det fantastiskt bra då han ju är skolad fotograf och kan bidra med en hel del expertis, och så kan vi hjälpas åt att fota under dagen. 
Jag ser verkligen fram emot lördagen, ska bli riktigt kul. 
Det är så härligt med bröllop :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins