Instagram
onsdag 21 juni 2017

Två produkter för sommarprepp

Vill visa ett par produkter som trots sin enkelhet är ett absolut måste för mig på sommaren. 

Saltvattenspray!
 Jag har provat några olika och har sällan varit missnöjd faktiskt, kanske svårt att misslyckas med något så enkelt som saltvatten helt enkelt. Framför allt så gillar jag att man enkelt kan få rent hår att kännas lite "skitigt" med denna. Jag tvättar håret ytterst sällan, två gånger i veckan på sin höjd, och gillar inte riktigt när håret är helt nytvättat då det är svårare att göra något med. Men lite saltvattenspray löser den biten och så ser det ut som man nyss badat i havet och doftar gott (samt skyddar den håret mot solen). 

Solskydd för ansiktet!
Jag har helt kommit över den där fasen i livet där jag ligger och pressar för att bli brun. För det första har det aldrig varit lönt med min hudtyp ändå, för det andra leder det bara till bränd hy och rynkor vilket känns väldigt onödigt när jag ändå passerat trettio. Jag behöver ju inte assistera det naturliga åldrandet precis.. hellre bromsa det så gott det går. 
Denna varianten är från Lidl, kostar knappt något och luktar semester. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins