Instagram
torsdag 22 juni 2017

Midsommarprepp och bilder från i fjol

Det är inte helt fel att vara ledig såhär midsommarveckan, jag kan liksom ägna hela dagen åt att förbereda lite smått inför morgondagen och ändå få tillräckligt med vila mellan varven. 
Det blir en lite lugnare midsommar i år än vad vi hade i fjol. 
och förmodligen en lite svalare sådan. 
Minns ni värmen?
 Jag minns att jag knappt kunde sminka mig då svetten rann av mig. Alla gäster samlade stolar på den enda skuggiga plats på gräsmattan och där satt vi samlade ett bra tag, tills det gick att befinna sig i kvällssolen. 
Jag hade dekorerat med total blomsterprakt då vi fått blommor över ifrån jobbet, det gjorde verkligen ganska mycket för midsommarkänslan. 
 Men som sagt blir det lite lugnare detta året. 
Jag kunde nog inte ana förra året när jag vimlade runt lite berusad på dansbanan att jag ett år senare skulle vara höggravid. 

Tänk, nästa år kommer vi fira med en nästan ettåring... 
Vår sista "barnlediga" midsommar imorgon alltså.
Livet kommer aldrig bli detsamma. 

1 kommentar:

  1. Jag säger som Laleh; Det kommer aldrig bli som förr, bara bli bättre!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins