Instagram
lördag 17 juni 2017

En ledighet startar och vi äter cupcakes

Det har alltså hänt nu, jag är ledig från jobbet och kommer vara ledig på obestämd tid.. kanske ett år. Det är väldigt märkligt att tänka sig, och svårt att greppa. Vi däckade ganska rejält båda två efter jobbet igår, och idag vaknade jag med barnsånger på hjärnan. 
Det kommer väl ta ett tag att komma ur jobbhjärnan antar jag. 
Då det var min sista dag på jobbet igår så bjöd jag på lite bakat, och för att göra det enkelt för mig så blev det snabbgjorda cupcakes. Jag har gjort varianten med Oreos en gång tidigare, men ville testa lite nytt denna gången så jag gjorde en variant på Ballerinakex också. 
 Detta är så himla enkelt! Framför allt eftersom jag bakar med färdig kakmix så blir det väldigt snabbt fixat. Recept kan ni hitta HÄR, och vill ni göra Ballerinavarianten så gör ni bara exakt som det står i receptet, fast med sockerkaka och Ballerina istället. 
Plättlätt, och supergott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins