Instagram
lördag 3 juni 2017

Back in the stuga och världens bästa frukost

Helgen är äntligen här och vi har åter igen landat i stugan. Vi kom igår och var båda ganska utmattade faktiskt. Direkt när vi kom hit somnade vi en stund och sen såg vi en film, åt pizza och somnade igen.. En väldigt festlig fredagskväll alltså. 
Idag vaknade jag med mer energi. Jag gillar verkligen helgen eftersom jag faktiskt kan hinna utnyttja energin lite mer innan den dalar, då jag är som piggast på morgonen. 
Hittills har jag i alla fall hunnit filma en gravidupdate, vattnat grönsakslandet och äta den smarriga frukosten ni ser på bilden nedan. 
Helt enkelt en melon (honungsmelon tror jag, blandar ihop sorterna..) och ett paket hallon. 
Jag älskar denna delen av sommaren! Att det som är både sött och nyttigt blir lättare att få tag på och så jag kan äta det hela tiden. 
När som helst nu borde ju jordgubbarna också börja säljas överallt, och det är ju något av det bästa jag vet (och superbra för min järnbrist tydligen, så wohoo!). 

Så nu ska jag nog sätta lite fart här hemma, och göra något vettigt innan energin dalar och jag måste ta en tupplur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins