Instagram
tisdag 11 april 2017

Vardagsfrustration i väntan på långhelg

Vardagsfrustration är en riktig grej för min del just nu måste jag säga. Jag behöver verkligen helgen för att jag ska orka få något gjort, antingen det eller riktigt fint väder då det också hjälper orken på traven en smula. Men annars är det lite svårt. 
Från att ha fått en hel massa gjort i stugan på helgen så blir det bara soffhäng i lägenheten efter jobbet på vardagar och även om det är just precis det som jag orkar så är jag ju piggare i huvudet om ni förstår vad jag menar. 
Jag är sjukt peppad på att renovera! 
Men suck för att stå ute i blåsten och såga reglar.. 🙄
Nej tack. 
Nu inväntar jag en påskhelg som jag tänker mig är full med solsken, energi och ett färdigt kök (typ..). 
Så kan jag avsluta med ett middagstips istället för mitt gnäll. 
Gör en paj, det är dögott och kan räcka i flera dagar. 
Att micra rester hjälper vardagsfrustrationen en del det med nämligen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins