Instagram
lördag 22 april 2017

Preggomage och (att lyckas komma igång med) lördagsbestyr

Hej vecka 24 alltså. Där är vi nu. 
Hur coolt är inte det egentligen. 
Att liksom kunna känna att där lever en person inuti min kropp som sparkar mig från insidan. 
Surrealistiskt som tusan. Surrealistiskt är nog det bästa ordet jag vet för att beskriva hela den här upplevelsen. 
 Sådär ser magen ut idag och sådär ser det stökiga hemmet ut också. Jag tänkte försöka ta tag i mitt liv lite och städa upp en del, sen kanske dra iväg till stugan också en sväng där skejtaren redan är tillsammans med elektrikern och gör sånt som elektriker gör. 
Frosta av frysen hade varit bra att få gjort också...
Istället blir det av någon märklig anledning lätt såhär istället:
Allt behövs göras, men väldigt lite blir gjort. 
Här tänker jag inte ens skylla på graviditeten, för jag mår bra och är utvilad. 
Jag har bara lite dålig karaktär, med eller utan bebis liksom.
Kanske får ta tag i det där... 
På med hög musik och fixa i ordning hemmet.
Det är det enda som står på dagordningen idag. 
Vilket ju är rätt skönt ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins