Instagram
måndag 24 april 2017

Måndag med stuga på hjärnan

Då drar vi igång en ny vecka, och det känns ju nästan konstigt att få en hel arbetsvecka efter alla korta varianter. Nästa vecka är ju också förkortad på grund av första maj, man kan ju lätt bli lite bortskämd med dessa fyradagarsveckor :)
Men ja, jag sitter nu och förbereder mig mentalt för vad veckan kommer innebära. Det blir ju en hel del stugfix. I helgen har vi nästan blivit klara med all el, och i veckan hoppas vi att vi kan sätta igång vattnet! Jag mekade ihop vår nya grill igår och när vattnet är igång så ska vi minsann grilla, det har jag längtat efter. Även om det är en del kvar att fixa så känns det som en lättnad att kunna få vatten ifrån kranen i alla fall, stanna i stugan och grilla lite mat, spola toaletten och äntligen städa bort allt slipdamm! 
Ja det är nog mest stugan som huserar i min hjärna just nu. 
och förhoppningen om att vädret snart vänder och börjar likna riktigt majväder. 
för att passa ihop med grillen liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins