Instagram
fredag 7 april 2017

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga

Jag vet inte riktigt, det känns liksom inte riktigt som läge för ett inlägg om att gå in i en ny preggovecka, eller tjolahopp för att det är fredag eller whatever just nu. 
Jag var rätt pepp på det hela egentligen, det var en bra arbetsdag som slutade tidigt och vid tretiden redan kunde jag sitta hemma i soffan och äta lösgodis och se på bygglov, men när bygglov avbröts för konstanta nyhetssändningar så vänder stämningen rätt rejält och plötsligt är det mest väldigt dystert. 
Så jävla ofattbart onödigt det är med alla dessa idiotfasoner. 
Mina tankar är definitivt i Stockholm ikväll. 
Det värmer dock att se hur folket öppnar sina hem och hjälper sina medmänniskor i en kris som den som pågår, när många inte kan ta sig hem. 
Men nä. Fy fan för detta. 
Ta hand om varandra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins