Instagram
lördag 8 april 2017

Fixa mig själv istället för stugan

Det blev en lång dag hemifrån men kanske egentligen inte så mycket gjort haha. Det blev i alla fall varken fix i stugan eller i något bebisrum. 
Istället blev det fix för mig själv kan man väl säga. 
Nya naglar har jag unnat mig, och det var verkligen hög tid. 
Jag har länge tänkt på det och varit så sjukligt trött på alla nagellack jag testat som flagnat efter max en dag, samt mina egna sköra tråkiga naglar som aldrig blir riktigt långa innan de knäcks. 
Så nu har jag rejäla grejer. 
Som jag ska lära mig att hantera... det är lite knepigt att skriva på datorn till exempel, och skicka sms.. men det vänjer man sig nog vid rätt snabbt. 
Sen drog jag hem till Malin och fikade lite medan hon passade sin systerson Sixten, som egentligen låg och sov mesta delen av tiden jag var där.. Jag fotade honom när han låg där, för han var ju väldigt gosig, men kameran står kvar på Malins vardagsrumsbord.. 
Men ja. Sen cyklade jag hemåt strax innan mörkret lagt sig. Det känns inte som att jag är så sugen på att vara ute själv på kvällen i dessa tider, i en storstad dessutom. 
Så nu stannar jag inne resten av kvällen, 
med en kopp te i handen och en fladdrande bebis i magen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins