Instagram
torsdag 30 mars 2017

Sura miner och söta jordgubbar

Idag efter jobbet var jag på uselt humör. Det hjälpte nog inte att jag varit vaken väldigt tidigt, det hjälper aldrig.. men ändå.. Det är ganska olikt mig att vara på uselt humör, jag är ganska så positiv egentligen. Men det händer ibland. 
Det som hjälper då? 
Tja, jag började med att innan jag ens satte mig ner så skar jag upp jordgubbar och tog fram vaniljglass. 
Det hjälpte en del. 
Sen när skejtaren kom hem så kände jag att humöret fortfarande var sugigt, plus att jag bara legat på soffan och inte alls varit produktiv så vi bestämde oss för att dra till stugan, även om han skulle iväg och vi bara hann vara där i knappt en timme.. Lite blev det spacklat i alla fall. 
och jag lämnade soffan och gjorde något vettigt i en timme. 
Resten av kvällen spenderas med att se på serier. 
och fundera på hur många fler jordgubbar jag ska köpa imorgon.
(De kostade 10 kr paketet på Lidl i veckan och var riktigt goda dessutom, bra tips till fredagsmyset där!). 
Då kan man ju inte alls vara sur mer tänker jag.. Om det är fredag och det finns jordgubbar till hands. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins