Instagram
torsdag 2 mars 2017

Hej igen Bebis!

Just idag, den andra mars, är en dag vi gått och väntat på i ett tag. I dag fick vi nämligen äntligen få se Bebis igen! Och även om jag faktiskt fick höra hjärtat slå så tidigt som förra veckan, så är det ju så surrealistiskt att där bor någon där inne så det hjälper min hjärna att få se det lilla knytet sprattla runt där inne. Och nu ser den ju ut som en människa istället för en alien som den gjorde i vecka tio.. 
Vi fick se Bebis från alla vinklar och allt såg jättefint ut! och nu väntar nästa besök om en månad, men innan dess så lär jag ju förhoppningsvis ha börjat känna rörelserna, liksom som en bekräftelse på att det är sant, och hen lever och mår bra. 

Jag börjar dessutom känna mig rätt stor nu faktiskt.. jag vet att det inte är särskilt mycket mage än egentligen, i alla fall inte om man jämför vad som komma skall.. men en sådan sak som att sitta på en stol och böja sig ner och knyta skorna blev lite bökig idag då magen liksom var i vägen... Har aldrig upplevt det förr, så det var ju intressant haha. Det lär ju bara bli värre på den fronten så jag får helt enkelt vänja mig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins