Instagram
lördag 25 mars 2017

En trött fredag följs upp av en produktiv morgon

Ja det blev inte mycket gjort igår förutom att jobba faktiskt, jag kom hem med samma huvudvärk som jag startat dagen med (ett mindre trevligt graviditetssymptom) och spenderade i stort sett hela kvällen i antingen soffan eller sängen med datorn och youtube.. Tills jag somnade någon gång efter nio och Skejtaren snällt bäddade ned mig då jag verkligen däckade utan att ha plockat undan datorn eller tagit av mig kläderna.. 
Den tidiga kvällen gjorde dock att jag var uppe med tuppen idag, redan vid sjutiden, och som vanligt är jag ganska så pepp på att få saker gjorda när jag vaknar så tidigt. Så jag har nu redan börjat fixa lite med papper för graviditetspenning, spelat in en youtubefilm för vecka 18-19, funderat ut ungefär hur köket i stugan ska se ut (Skejtaren ringde lycklig och berättade att golvet nu är färdigt!) och allt detta medan jag egentligen chillat och druckit kaffe. 
En helt perfekt morgon. 
Nu måste dock detta preggot få i sig något att äta, för det är en sån där sak jag skjutit upp lite idag. 
Senare blir det stugfix och så ska vi hem till Skejtarens syster och hämta lite bebisprylar! Yay! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins