Instagram
onsdag 1 februari 2017

Sovmorgon och kameralängtan

Denna ljuva sovmorgon! Den som jag ändå inte sover bort men bara utnyttjat för att ta en lugn start på dagen. Det är verkligen ljuvligt, speciellt nu när jag är supertrött på morgonen. 

Igår spenderade jag i alla fall kvällen på en restaurang på Möllan och träffade en vän som jag känt länge länge men träffar allt för sällan, det är skönt att jag i alla fall är så pass pigg nu att jag orkar göra någonting annat än att däcka i soffan efter jobbet :) 

Idag kommer jag jobba och förmodligen gå med telefonen i högsta hugg för att uppdatera hemsidan från postnord och hoppas att min kamera levereras idag!!! 
Jag är såååå pepp på den! 
Så det är denna morgons tankar helt enkelt. Nu ska jag surfa vidare och förbereda mig mentalt för arbetsdagen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins