Instagram
måndag 24 oktober 2016

Städmåndag och ett fyndtips

Helgen flög förbi, tyvärr ganska så händelselöst då min rygg gav upp lite efter en rätt tuff arbetsvecka. I stort sett bestod helgen av tacos, så mycket bättre och ett misslyckat besök på badhuset (Skejtaren och jag skulle in på relaxen och bada bubbelpool och bastu men biljetterna var slut när vi kom fram.. så vi åkte hem igen helt enkelt..). 

Idag var jag på jobbet trots ryggen, så länge jag tar det lugnt så är det alltid bättre att vara i rörelse, och än så länge kan jag resa mig ur sängen så då kan jag ju lika bra göra lite nytta. Och nyttan slutade inte när jag kom hem.. istället för att hamna i soffan så tog jag tag i att städa badrummet och rensa avloppet och dammsuga lite överallt, dessutom fick jag tvättat lite också. 

Sen, sen gick jag och satte mig på soffan och där sitter jag nu. Lite slut i rutan, eller ja mest slut i ryggen egentligen. Men det är så skönt att inte dega direkt efter jobbet utan att faktiskt utnyttja de få ljusa timmar vi har. 
Skejtaren hittade den här fiffiga grejen på Lidl idag förresten, en hängare för kökshanddukar för 30 kr, kan vara riktigt bra i det lilla köket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins