Instagram
tisdag 4 oktober 2016

Allt jag ser är grått

Okej allt är inte grått, men mina väggar är! 
I söndags blev vi färdiga med målandet och kunde äntligen flytta tillbaka till lägenheten. Det är lite kvar att göra, men idag har vi faktiskt inte gjort ett endaste dugg av det. Man kan väl säga att jag tog en paus efter att ha byggt Malmbyrån ni ser på bilden.. att bygga ikeamöbler är nog något av det tråkigaste jag vet så en paus är minst sagt välförtjänt. 
Istället är det detta som händer en stor del av dagen; jag njuter av de gråa väggarna, ett maraton av Suits på Netflix och varma stickade sockar när höstvädret härjar i mina tår. 

Imorgon kan jag säkert få gjort något vettigt här inne, som att få upp gardiner eller något. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins