Instagram
fredag 16 september 2016

Renoveringen som nästan glömdes bort

Vi har börjat prata om att flytta tillbaka till lägenheten snart igen, känns ganska aktuellt nu när uterummet är fullt med köksinredning som inte får plats.. Bäst att flytta tillbaka så vi kan börja riva ut stugans kök och renovera på riktigt där. 
Men när jag var där i lägenheten häromdagen kom jag på en sak jag inte tänkt på i ett tag. Vi sa faktiskt när vi först köpte stugan att det ju var så bra om vi kunde bo i stugan medan vi fixade till lägenheten.. men det stannade som en tanke eftersom vi fixat med stugan hela sommaren. 
Men nu innan vi beger oss hem (har egentligen inte bråttom medan vädret är så fint ju..) så kan vi passa på att göra om ett rum. 
Sovrummet!
 Rummet är liksom bara lite som det är. Vi har inte gjort något annat än att ställa in möbler och hänga upp tavlor.. väggarna är lite smutsiga på sina ställen och det är lite blaha över det. Ingen wow faktor precis.. och den är jag lite pepp på. 
 Så här har ni ett projekt som lär ske ganska snart, förutsatt att vi kan komma överens om hur vi ska ha det. Fast det brukar inte vara några problem.. 
Det ska i alla fall vara en känsla av lugn. 
Men det är nog det enda jag vet just nu. Så jag får nog spendera denna fredag med att surfa efter inspiration och dricka någon god fredagsöl. 
Inte fy skam det. Inte det minsta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins