Instagram
tisdag 2 augusti 2016

Plötsligt händer det

Ser ni bilden? Jag har gröna fingrar. Hör och häpna liksom, vem kunde ana. 
Nu kan det ju förvisso vara så att skenet bedrar lite, jag är inte den i familjen som är värsta trädgårdsanläggaren, eller ens så superintresserad.
Men jag har ju trädgård, och jag vill att den ska ha det bra. Speciellt det jag planterat själv.
 Så när jag upptäckte att våra tomater numera hade skapat en djungel av sig själva som faktiskt hindrade de flesta tomater från att få så mycket solljus så kändes det som att jag behövde ordna upp situationen lite. 
Så nu känns den situationen lite bättre och jag kan chilla i lugn och ro med känslan i kroppen av att jag gjort lite nytta idag i alla fall. 
Förutom att jobba då, för ja, verkligheten har börjat nu igen. 
Och eftersom denna vardagsveckan kommer vara lugn och sansad och förra veckan var så hektisk att jag knappt tittade åt datorn så känns det vettigt att jag kan uppdatera er lite om hur jag haft det de senaste dagarna. 
Det har ju varit en del. 
Beyonce till exempel. 
Den resan är ett inlägg med många bilder, ord och lite filmer.. Sen har vi lite annat också. 
Så ja, jag ska komma i kapp livet nu när det inte är så hektiskt längre (semestern var alltså mer hektisk än arbetsveckan? udda..). 
Hoppas ni hinner njuta fullt ut av er sommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins