Instagram
torsdag 18 augusti 2016

Att se Beyonce på gott och ont - Del två: Att äntligen få se Queen B

Ja. Som ni kunde läsa i förra inlägget så var resan fram till denna punkt lite av en mardröm. Men till slut så kom hon ut som sagt, och som förväntat var hon helt magisk.
Tyvärr kunde jag inte njuta fullt ut, jag försökte ta in det hela utan att slösa energi på att dansa och tjoa för mycket för energin efter dagens tre gifflar och en drickyoghurt var helt borta.
Jag fokuserade på att känna in kroppen om jag var svimfärdig eller inte.
Det var alltså så pass.
Mycket bitterljuvt.
Kommer hon tillbaka till Sverige eller Köpenhamn så kan ni lätt räkna med mig, men nu är jag ingen rookie på detta.
Jag ska ha sittplats, jag ska inte stressa och jag ska äta och dricka ordentligt.

Fastän jag inte orkade dansa så orkade jag filma lite
(hade dessutom bara typ 9 % kvar på mobilen men det var det värt 😁).

En riktigt smart grej gjorde jag, och det var att lämna konserten ca 10-15 min innan den var slut. Jag hittade taxi och var hemma på tio minuter. Mina vänner som stannade kvar sa att det var kalabalik och det tog flera timmar att ta sig hem.
Dagen efter kl 9 stod jag på centralen igen och hoppade på tåget hem.
Ganska mör, nöjd med upplevelsen men ack så nöjd med att vara på väg hem igen.

Så det får avrunda berättelsen om min blixtsnabba resa till Stockholm för att se Queen B. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins