Instagram
måndag 20 juni 2016

Chill istället för grill

Det blev rätt bra med denna helgen också faktist. Första delen var rätt lugn för min del, medan skejtaren var iväg och byggde ramp hos en kompis var jag och shoppade loss på rean. Jag och pensionärerna hängde på låset på Mobilia (köpcentrum) och sen kunde jag strosa i godan ro innan de flesta shoppingsugna dykt upp. 
Dock blev det lite knasigt när jag shoppat så pass mycket att jag funderade på att ta en taxi hem istället för promenaden jag hade planerat.. Men jag höll ut ändå. 
Så efter den promenaden och shoppingturen kände jag att jag gjort dagens ansträngande syssla och resten av dagen spenderades lite såhär. 
 Det var chill, det var plockmat och räkor och ostar och sånt. Sjukt bra mat när man inte riktigt orkar dra fram grillen. Bara ställ fram och plocka. 
 Det får nog bli en stapelvara i stugan under semestern. 
Räkor, plock och bubbel. 
Känns livsviktigt på semestern. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins