Instagram
lördag 21 maj 2016

En suddig lördag

Alltså idag mår jag lite så som jag ser ut att må. Lite sliten, men lycklig (och blek som tusan, kanske borde köra på spraytan eller något?). Gårdagen var fantastiskt rolig, och det förtärdes väldigt många margaritas, alltså på kannor, och det blev många många kannor. Sen även vin och bubbel. Så ja, det är lite suddigt i huvudet idag. Men jag är så himla nöjd med kvällen, dels att få träffa vänner som jag inte träffat på länge, samt att jag träffade nya vänner som jag känner att jag kommer ha kvar länge. 
Jag ska delge lite bilder ifrån kvällen vid ett annat tillfälle. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ladda lite inför stugliv, för det är just vad livet ska handla om idag. 
Stugliv med Malin och hennes Leona. Samt min Skejtare också såklart. 
Känns riktigt bra en suddig dag som denna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins