Instagram
torsdag 21 april 2016

Uppvärmd och nedkyld

En solig dag blir till en fin men kall kväll, och dagens i-lands problem är ju när huden i ansiktet känns jättevarm från att ha varit ute hela dagen, men benen och resten av kroppen är ganska kall då jag haft lite för korta jeans (så lite ankelhud var bar liksom) och hu så kallt det blev på benen där framåt eftermiddagen. 
Men sen har jag ju cyklat hemåt ikväll ifrån Malin och är frusen av vädret och svettig av cykelturen... 
Vad gör man då? 
Sätter igång Berg och Meltzer, bara för att det är det bästa programmet ever.  
Tar med täcket från sängen till soffan och kryper ned, med ett episkt stort glas med vatten och smsar med Malin om hur kanal fem verkligen hade tjänat på att anställa oss två som en sån här resande duo (eller kanske en annan kanal om de vill konkurrera?) eftersom vi alltid har så jäkla roligt. 
och är så väldigt roliga ihop. Det är guld värt att veta att man har någon som är så, vi skrattar ju gärna åt varandra, lika mycket som åt oss själva.
Men ja. Såhär värmer jag upp mig ikväll i alla fall. 
Och lär mig läxan att jag inte är redo att visa ankeln ännu.. Det kanske känns bättre i maj.. 
och imorgon är det fredag! 
Nog pladdrat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins