Instagram
söndag 24 april 2016

Slut i rutan med en vacker Magnolia

Denna dagen har spenderats ute på språng. Eller rättare sagt inte alls på språng utan snarare i sakta mak promenera bara för att stanna och fota varje pinal som fångar uppmärksamheten några steg senare. 
Det var ju dags för instagramträff idag igen. Denna gången en världsomfattande sådan. Just ikväll är jag lite för utpumpad för att visa något mer än denna vackra blomma, men mer finns på min instagram @Alladagarskaos (klicka även på taggarna för att se vad mer som fotats under samma fototräff). 
Dessutom har jag ankungar på min snapchat. Supersöta ankungar. 
Men ja. Mer om det en annan dag. Får se när. Imorgon blir en intensiv dag med jobb och kvällsmöte och att jaga lite folk på telefon som jag behöver för att ro ett ganska stort projekt i hamn. 
Med det i åtanke kanske jag skulle sova innan idag blir till imorgon... 
Ja. Vi säger väl det då. 
Hoppas solen sken på er idag! 
Godnatt med er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins