Instagram
onsdag 27 april 2016

När långa ben får nya byxor

Åh det här med långa byxor alltså! Jag köpte ju lite kläder från Tall kollektionen från Asos, och jag är så förälskad i dessa harembyxor jag fått hem. Inte nog med att de är mer än tillräckligt långa, de har hög midja (som man kan vika ned om man inte vill att den ska vara hög) och de känns som mjukis! Hur härligt är det inte att kunna vara finklädd i mjukisbyxor? 
Byxor: Asos. Top: HM (liknande finns här och här). Skor: Gamla från Ellos
Vid sånna här tillfällen blir jag väldigt medveten om hur långa ben jag har haha, brukar inte tänka på det så ofta annars. Men det är verkligen guld värt med kollektionen på Asos, köpte ett par byxor till och även en klänning som var lite sådär superfin så att jag inte har en aning om när det ska passa att faktiskt använda den.. men den var på rea, jätterea, så det får kvitta. Jag får skapa ett tillfälle helt enkelt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins