Instagram
tisdag 26 april 2016

Lite Beyonce på regniga dagar

Okej så regnet tog över vårkänslorna lite, men äh, jag är lika glad ändå måste jag säga. Regnet mot asfalten doftar gott och jag har lyckats ro i han något väldigt roligt igår som fick en riktigt stor sten att falla från bröstet. Nästa vecka får ni mer info om den biten, men en annan bit som gjort mig lite extra lycklig är Beyonces nya skiva Lemonade. Hon släppte albumet som en film, och den är såååå bra! 
Det är så rått och ärligt och tjena vad Jay-Z verkar ha satt sig i klistret.. Han blir rätt tydligt uthängd som otrogen i texterna, och låtarna går tematiskt genom alla känslor som bearbetas efter en otrohet i ett förhållande. 
Den finns att se via Tidal, som är en tjänst som liknar Spotify och som har gratis provperiod på trettio dagar, vilket innebär att det går att streama Lemonade gratis. 
Jag funderar på att se den igen.. fastän jag såg den i söndags. 
Känns helt rätt när regnet smattrar på rutan. 
Så blir jag mer och mer pepp på att få se henne i Stockholm till sommaren.
Så det är mitt regniga vårdagstips. 
Lite Bey är aldrig fel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins