Instagram
onsdag 20 april 2016

Hur är din morgon?

Ibland snubblar man över riktiga guldkorn. Denna reklamfilm hittade jag på Facebook via Buzzfeed. En reklam för en yoghurt eller något som nog inte säljs i sverige, men budskapet i reklamen är så jäkla rätt. 
Bilden av kvinnor i media är lite skev. 
Denna känns så jäkla ärlig.
När detta meddelande laddas upp är jag redan på jobbet. 
Jag kommer inte ha ätit frukost. Jag kommer nog inte äta frukost heller, utan jag kommer på sin höjd slänga i mig en banan när det är fruktstund eller så håller jag mig mätt på kaffe fram till lunch. 
Jag bäddar inte sängen, jag gör inte yoga. 
Torrschampo, mascara och deo är min grej. Det är typ det jag hinner/orkar. 

Hur ser din morgon ut? 
På riktigt då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins