Instagram
måndag 11 april 2016

Grenhäng och färgexplosioner

Igår hämtade jag mina vår- och sommarkläder från vindsförrådet. Det är alltid lite som att fylla år när man packar upp den väskan, massor med kläder som jag inte sett på länge, och som jag antingen saknat eller glömt att jag äger haha. 
Ett plagg jag verkligen saknat, och som passar ypperligt nu när jag bara lunkar runt här hemma med halsont är mina jeans med grenhäng. 
Älskar dem. 
Jeans: Ellos för något år sedan. Liknande HÄR. Top också från ellos, men verkar vara slut, liknande HÄR
 Ni får lite avkapade bilder här för jag kände att denna islänning nog behöver sitta i solen en stund och jobba lite på fräknarna, jag menar herrejösses vad blek man känner sig nu när solen kommer fram, finns inte ett filter i världen som kan rädda denna blekfisen. 
Jag behöver sol, oavsett om den är äkta eller falsk.. 
 Men ja, sommarkläderna har kommit fram, och även om jag inte kan använda ganska många av plaggen på ett tag till så är det i alla fall väldigt skönt att byta ut tjocka koftor och tröjor mot korta shorts och lätta klänningar. 

Nu kanske jag ska sätta mig på balkongen en liten stund med en kopp te, och hoppas att solen inte bara ger mig D-vitaminer utan lite välbehövlig färg också.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins