Instagram
måndag 11 april 2016

Ett litet pinterest-fail

Ibland blir det inte som man tänkt sig kan man väl säga. För det första är jag hemma idag efter att halsen börjat göra väldigt ont och förhindrat mig från att sova (och att kunna svälja) sedan igår. Så jag vilar upp mig helt enkelt och mitt i mitt pinterestsurfande blev jag sugen på att testa nyttiga våfflor till frukost, med banan och proteinpulver och sånt. Det ser ju så enkelt ut, och de blir så snygga, som denna, eller den här till exempel... 

Men ja, min blev snarare såhär:
 Ett så kallat pinterest-fail kan man väl säga.. Vid detta laget var jag hungrig, så några nya försök på nyttiga våfflor blev det inte. Utan helt vanliga hederliga och okomplicerade knäckebröd med lättphiladelphia och banan. 
Enkelt, gott och inget krångel. 
och tar i alla fall udden av panikhungern med bara 2 smartpoints. 
Nu ska jag gå och skrapa smet från skejtarens våffeljärn. 
Toppen liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins