Instagram
tisdag 5 april 2016

En morgon med kaffe och Kent

Man kan ju undra vad som hände denna morgonen, när jag helt enkelt vaknade innan jag skulle snooza för andra gången och gick upp direkt istället. Det kan ha varit ljuset som jag skymtade genom gardinerna, som lyckades ta sig igenom trots att det är en ganska disig och dimmig morgon. 
Så nu kommer ljuset tillbaka på morgonen efter att vi ändrade klockan. Den biten gör väldigt mycket för mitt morgonhumör, och min förmåga att överhuvudtaget komma upp i vettig tid. 
Och jag blir så tacksam för de morgnar när jag lyckas sitta en stund i min ensamhet och titta på nyhetsmorgon med mitt snabbkaffe. 
Sen att man vaknar med denna låten på hjärnan gör inte saken värre:
Som en påminnelse om att jag faktiskt lyckades få biljetter till avslutningskoncerten senare i år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins