Instagram
lördag 9 april 2016

Blåljus och bowlingklot

Såhär spenderades fredagen. Skejtaren och jag jobbade stängning igår och då brukar det vara ganska skönt att göra någonting för att förhindra att man bara tar sig hem och somnar på soffan. Trevligt nog var det redan planerat en after work med bowling, något jag inte gjort på länge länge länge. 
 Det är ju himla roligt med den där sporten. Mest för att det är så himla random. Jag spelar den i alla fall en gång per år på sin höjd, och ibland är jag ganska duktig, ibland är jag helkass. Det beror helt på dagsform eller något eftersom jag inte har ett uns av taktik för detta spel. 
 Jag känner att jag nog var spelets förlorare just igår, men det spelar absolut inte någon roll för mig. Jag hade roligt, det är viktigast. 
Sen spelade vi lite lufthockey innan vi tog oss hemåt, där Malin väntade utanför dörren. Så satt vi istället och pratade på soffan tills det blev natt, och fredagen blev betydligt längre än vad den hade blivit om vi bara tagit oss hem och däckat på soffan som en typisk fredagskväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins