Instagram
tisdag 8 mars 2016

Lördagens sällskapsresa till fyraåringen

I lördags tog jag mig ju hem till storebror för att kalasa lite med deras Agnes som nyligen fyllt fyra år.   Familjen väntade sig inte riktigt att jag skulle orka ta mig dit, men sällskapssjukan efter fem dagars hotellvistelse i min ensamhet gjorde mig extra motiverad att hoppa på tåget och åka iväg och träffa familj. 
Så får man ju möjlighet att fånga några godbitar på foto också. 
Agnes fick stå i centrum och blåsa ut ljusen på tårtan, med hjälp av Julia som var klädd som en sorts mimmi-älva (tydligen en djur-älva och inte en skogs-älva, mycket viktigt). 
Jag hävdar bestämt att Julia borde ha en egen modeblogg. 
 Familjens nyaste tillskott Eví åkte målmedvetet runt i sin gåstol och skickades annars runt mellan oss alla som helt enkelt ville gosa lite bebis. 
och så har vi min svägerskas systerson Erik, som åkte runt runt runt under köksön på sin bil och var väldigt nöjd med tillvaron. 

Så jag fick en dos sällskap och en stor dos söthet och bebisgos. Precis vad jag behövde för att bota sällskapssjukan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins