Instagram
onsdag 2 mars 2016

lite hurtbulle-fasoner

Jag har faktiskt gymmat här på hotellet. imponerande eller hur?! Jag kände själv att jag var lite imponerad, men det kändes faktiskt nödvändigt. Dels för att jag tagit med mig träningskläder och då bör de ju utnyttjas, men till stor del har det att göra med vad jag pysslar med om dagarna. 
Det jag gör mest just nu är att sitta på en stol. Punkt. 
Min vardag i vanliga fall består ju av att vara utomhus med barnen i stort sett varje dag, de dagar jag inte kommer ut känner jag mig helt slut i huvudet. Och att då nu komma till huvudstaden, sitta still inomhus och dessutom få så mycket ny information som jag får på den här utbildningen är ju verkligen en utmaning för kroppen och hjärnan. 
Så att svettas lite på gymmet som ligger en våning ned kändes som en riktigt god idé. 
Det kommer inte ske varje dag (det sker inte idag till exempel), men det är riktigt skönt att alternativet finns när kroppen stelnar till och hjärnan segar ihop. 

Så det var lite hurtbulle-fasoner ifrån huvudstaden helt enkelt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins