Instagram
fredag 25 mars 2016

Håret är kort och Island långt bort

Ja jag var ju hos Böddi i onsdags förresten, och kapade av mig vad som känns som hälften av mitt hår! Som vanligt gick jag dit med bara någon lite vag bild av vad jag eventuellt kunde tänka mig, vilket typ är klipp håret och bli av med utväxten, resten brukar jag låta honom komma fram till. 
Som vanligt blev resultatet riktigt bra. Det känns så mycket lättare, ljusare och skönare. 
och ännu bättre nu när jag tvättat det en gång haha, jag har så svårt för det när det är nyfriserat. Han har ju liksom tvättat, fönat, plattat, sprayat, oljat och gud vet vad så håret är så himla rakt och glansigt och fint! och jag vet att det låter jättebra men jag vill mest bara rufsa till det lite då. 
Så nu är det nytvättat och håller på att lufttorka innan jag ser vad jag hittar på med det. 
 Men för en gångs skull måste jag klaga lite på detta frisörbesök. Böddi är ju grym, men han droppar en sån bomb att jag tappade andan lite. 
Han ska flytta tillbaka till Island.. 
Jag måste alltså hitta en ny frisör.. och jag gillar inte detta alls. Det är ett speciellt förhållande man har med en frisör som man trivs med, han vet vad jag gillar och vad han kan göra. Tanken att påbörja en ny sådan relation gör mig lite matt. 
Suck liksom. 
Självklart roligt för honom och hans familj, jag älskar ju Island så jag förstår honom. 
Men va fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins